| |
Admin | 01.01.2014 17:26:00 |
Grupa: Administrator
Posty: 149 #1701621 Od: 2014-1-1
Ilość edycji wpisu: 10 | TUTAJ POKAŻĘ W JAKI SPOSÓB NALEŻY POTWIERDZAĆ DAROWIZNY.
Po zalogowaniu się do panelu systemowego pod Konto nr 1 (tak samo jest w przypadku następnych Kont nr 2,3 itd. ilość kont jest
nieograniczona) pokażę się zielone okienko z informacją "POTWIERDZAM OTRZYMANIE"
!!!UWAGA BARDZO WAŻNE!!!
SPRAWDŹ NAJPIERW SWOJE KONTO BANKOWE CZY OTRZYMAŁEŚ/AŚ DAROWIZNĘ WŁAŚNIE OD TEJ OSOBY, JEŚLI TAK TO KLIKNIJ W TE ZIELONE OKIENKO ŻE
POTWIERDZASZ OTRZYMANIE, A JEŚLI NIE OTRZYMAŁEŚ/AŚ TO NIE KLIKAJ, TYLKO CZEKAJ AŻ DAROWIZNA DOJDZIE.
|
| |
Electra | 19.05.2024 06:29:03 |
|
|
| |
skudi61 | 11.01.2014 16:54:08 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 5 #1711867 Od: 2014-1-10
| Dopiero co przystąpiłem do programu i nie wiem czy wszystko zrobiłem dobrze w kwestii darowizny. Wpłaciłem wymagane 150,00 zł na konto wskazanej przez system osoby. Dostałem wiadomość poprzez e-mail że obdarowany potwierdził otrzymanie darowizny ode mnie. W moim panelu jednak nie ma żadnej informacji na ten temat. Nie ma też żadnego przycisku abym mógł potwierdzić swoją darowiznę. Czy to jest właściwe działanie systemu czy też coś zrobiłem źle? |
| |
Admin | 12.01.2014 00:40:49 |
Grupa: Administrator
Posty: 149 #1712329 Od: 2014-1-1
| skudi61 pisze:
Dopiero co przystąpiłem do programu i nie wiem czy wszystko zrobiłem dobrze w kwestii darowizny. Wpłaciłem wymagane 150,00 zł na konto wskazanej przez system osoby. Dostałem wiadomość poprzez e-mail że obdarowany potwierdził otrzymanie darowizny ode mnie. W moim panelu jednak nie ma żadnej informacji na ten temat. Nie ma też żadnego przycisku abym mógł potwierdzić swoją darowiznę. Czy to jest właściwe działanie systemu czy też coś zrobiłem źle?
Witam, jest wszystko OK. Przycisk dostaniesz dopiero wtedy jak Ci system pokażę kto Ci wysłał darowiznę i wtedy pokażę Ci się zielony "baton" do kliknięcia go aby potwierdzić otrzymaną darowiznę. Sprawdź najpierw przed kliknięciem "baton'a" czy darowizna wpłynęła na Twoje konto czy procesor, właśnie od tej osoby.
Pozdrawiam,
Admin |
| |
skudi61 | 12.01.2014 08:37:25 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 5 #1712368 Od: 2014-1-10
| Dziękuję za info i czekam w takim razie na pierwsze darowizny
Pozdrawiam
Bogdan P. |
| |
andoz444 | 19.02.2014 10:35:00 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 6 #1752801 Od: 2014-2-14
| Witam, niedawno przystąpiłem do programu, system przydzielił mi dwie osoby które mają wpłacić na konto tylko też przydzielił mi jedną osobę dla której ja mam wpłacić, i pytanie co mam robić czy czekać aż wpłyną darowizny? |
| |
Admin | 19.02.2014 14:25:14 |
Grupa: Administrator
Posty: 149 #1753020 Od: 2014-1-1
| andoz444 pisze:
Witam, niedawno przystąpiłem do programu, system przydzielił mi dwie osoby które mają wpłacić na konto tylko też przydzielił mi jedną osobę dla której ja mam wpłacić, i pytanie co mam robić czy czekać aż wpłyną darowizny?
Witam,
oczywiście że masz czekać aż wpłynął darowizny i proszę też nie potwierdzać nikomu darowizn jak nie otrzymasz fizycznie na konto pieniędzy. Rób to co Ci mówi system |
| |
edaarek | 20.02.2014 15:02:38 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 101 #1754147 Od: 2014-1-24
| - mam pytanie jak minęło już 24 godziny a ja nie dostałam darowizny to czy program - sam usunie "szanowną Panią" - która nie chce wysłać - tak jak mówiono że system sam usuwa - czy też mam to gdzieś zgłosić??? Szanowna Pani blokuje mi konto zerowe i jakoś mam takie przeczucie że nie ma ochoty zapłacić tych 85 złotych.... wczoraj się łudziłam że to dłużej idzie bo oczywiście inny bank - ale dzisiaj to raczej złudzeń już nie mam... |
| |
andoz444 | 20.02.2014 17:47:30 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 6 #1754374 Od: 2014-2-14
| Witam mam pytanie na czym polega jak system daje jakieś konto do przejęcia może ktoś bliżej odpowiedzieć. Na czym to polega.
|
| |
Admin | 20.02.2014 22:29:09 |
Grupa: Administrator
Posty: 149 #1754593 Od: 2014-1-1
Ilość edycji wpisu: 1 | andoz444 pisze:
Witam mam pytanie na czym polega jak system daje jakieś konto do przejęcia może ktoś bliżej odpowiedzieć. Na czym to polega.
Witam,
wygląda to tak:
jeśli ktoś się nie loguję w ogóle do panelu lub się loguję ale nie wykonuję czynności zgodnie poleceniami systemu, a ma na to odpowiednio 24h na przesłanie darowizny komuś i 72h na potwierdzenie darowizny od kogoś, to otrzymuje info że konto zostaję zablokowane i wystawione do przejęcia.
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
- zdjęcie 11/12 pokazuję jaka jest informacja w panelu w takim przypadku |
| |
edaarek | 21.02.2014 10:03:43 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 101 #1754795 Od: 2014-1-24
| --------a ja mam Panią X od : 2014-02-19 godzina 01:55:58 - na etapie zero ----------- i nadal mnie blokuje z tego co widzę założyła konto na etapie zero - i do dzisiaj nie zapłaciła 85 złotych ,na początku myślałam że to wina innego banku bo ma konto w m-banku - ale niestety cisza do dzisiejszego dnia - jej konto powinno już być zablokowane - a tym czasem to ona blokuje mnie |
| |
edaarek | 21.02.2014 10:04:21 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 101 #1754797 Od: 2014-1-24
| - kiedy takie osoby zostaną usunięte z systemu???
|
| |
Electra | 19.05.2024 06:29:03 |
|
|
| |
edaarek | 21.02.2014 10:05:16 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 101 #1754800 Od: 2014-1-24
| -po co w ogóle takie osoby wchodzą do systemu?? |
| |
andoz444 | 21.02.2014 10:10:31 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 6 #1754805 Od: 2014-2-14
| żeby innych drażnić, ja np: jak wpłacę darowiznę to wysyłam maila że wysłałem i proszę o potwierdzenie darowizny, tak samo jak otrzymam to wysyłam z podziękowaniem za otrzymaną darowizę. Pozdrawiam i życzę miłego dnia |
| |
edaarek | 21.02.2014 10:58:41 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 101 #1754839 Od: 2014-1-24
| - tu to nie działa , ale dziwi mnie to że ta kobita dalej u mnie "wisi" - i mnie blokuje - powinna być już usunięta z systemu - więc ta opcja usuwania - w moim wypadku nie działa - jest to o tyle dla mnie ważne bo byłabym, już na pierwszym poziomie - a tak nie mogę się ruszyć- a ponoć po 24 godzinach nie opłacone konto jest usuwane.... |
| |
andoz444 | 21.02.2014 11:07:51 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 6 #1754845 Od: 2014-2-14
| pisz do admina |
| |
Admin | 21.02.2014 22:00:18 |
Grupa: Administrator
Posty: 149 #1755390 Od: 2014-1-1
| edaarek pisze: - tu to nie działa , ale dziwi mnie to że ta kobita dalej u mnie "wisi" - i mnie blokuje - powinna być już usunięta z systemu - więc ta opcja usuwania - w moim wypadku nie działa - jest to o tyle dla mnie ważne bo byłabym, już na pierwszym poziomie - a tak nie mogę się ruszyć- a ponoć po 24 godzinach nie opłacone konto jest usuwane....
Napisz na adres admin@podzielmysie.com, tylko tam załatwisz tego typu problemy. Konkretnie napisz Imię i Nazwisko osoby która Cię blokuję
Pozdrawiam |
| |
Electra | 19.05.2024 06:29:03 |
|
|